ninadownunder.reismee.nl

Surfkamp

jeeej ik surf

Reacties

Reacties

Hartger

Kleed wel lekker af he ;)

Hartger

Wel goed hoor!!

Mama

Stoer man....
Wanneer zijn er hoge golven????

Lijkt me vet gaaf om te doen..

Kus

Annieeee

DE BOM

Mama

Hey Annieeee,
Wat voor bom bedoel je.... zure bom, sexbom, waterbom, nucliarebom....

Jilli-jan

Surfen is de bom bedoelt ze denk ik :-).
Generatiekloof (flauw :-p)
Ziet er vet uit nichtje, stiekem lees ik al je verhaaltjes wel, ook al zou je dat niet denken ;-).
Goed te zien dat je het zo goed naar je zin hebt, om jaloers op te worden!!!
Maar supervet allemaal! Wanneer kom je eigenlijk terug? (zal vast wel hier op die site staan maar kan niet typen en kijken tegelijk natuurlijk, haha).
Nou ik gaat maar eens aan de studie, ik wacht je volgende verhaaltje af :-).

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!