ninadownunder.reismee.nl

Duiken in een grot met haaien en de eerste dagen met hartger

Ik ben wezen duiken in een grot vlak voor ik naar hartger toe ging!de grot heetFishrock cave, in South west rocks.

Het was heel leuk! Ik heb nog alen gezien en een zeeschildpadje! erg lief!

Toen we de grot in gingen moetsen we een stuk omhoog... vervolgens zwommen we verder en kon je nog ergens bij een wat grotere opening een luchtruimte in... heel grappig idee om onderwater adem te halen.. het was een soort luchtbel in de grot.

Toen we de grot uit zwommen was de uitgang van de grot grotendeels geblokkeerd door haaien! Net een film, heel gaaf om te zien.. Ik probeerde net wat foto's van mij met de haaien online te plaatsen maar dat deed het niet.. dus heb er maar een paar op staan de rest laat ik thuis wel zien.. Wel zelfgemaakte foto's van onderwater dit keer;)
De haaien kwamen super dichtbij erg gaaf om te zien..

Nu zijn ik en Hartger op Coral Bay.. Gister zijn we naar een afgelegen strand in de buurt van Monkey mia gegaan.. waar we wederom haaien zagen.. ze zwommen daar rustig in het heel ondiepe water en waren dus niet zo groot maar wel erg leuk om te zien..

Vlak voor dat we weg wilde gaan kwam er ineens een zeeslang aan (die ik gespot heb) .. we bleven wachten en JOEPIE ... hij zwom vlak langs ons! best wel spannend aangezien deze nogal giftig zijn!

vandaag hebben we gesnorkeld bij het nigaloo rif, hele mooie vissen etc gezien.. morge gaan we met de boot een stukje de kust uit om weer te snorkelen en hopelijk komen we een Manta ray tegen (grote rog)... maar die zijn al een paar dagen niet gespot:( jammer..

Nou ik ga stoppen want het internet is kut en het toetsen bord is nog veel erger!

hahaha hele dikke kus en ik zie jullie snel!

Reacties

Reacties

Super collega's van Mulder...

Heej Nina, lekkere chick!!
Wij zijn tot de conclusie gtekomen, dat je erg wel heeeell goed uitziet!! Lekker bruin, volgens Jerrie mooie ronde vormen, volgens Bart niet zo bleek, Lisa vindt dat je lekker blond haar hebt gekregen en Marleen zegt dat duiken met je haar los echt VET COOL is!!!
Je bent vast dol gelukkig dat Hartger er is?!! Is het weer lekker.... :)?!!
Geniet er nog ff lekker van en we verheugen ons erop dat je weer terug komt.... Part- time??
Alvast een goede vlucht terug!!!

Doeiiiii liefs
Team Mulder (Jerrie, Bart, Lisa & Marleen)
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!