ninadownunder.reismee.nl

Simpel verhaaltje!

Hallo allemaal!

Ik heb weer even wat foto's toegevoegd!

De foto's die we zelf gemaakt hebben bij de withsundays en ik ben naar een vet housefeest gegaan vorige week! Het heet Stereosonic en de foto's staan in de zelfde map als de foto's van het huis feest. Jaa we hebben namelijk weer een huisfeest gehad! Het thema was Holland dus natuurlijk ging ik als... SUGAR LEE HOOPER!

Dus geniet van de foto's. Ik heb verder niet zo veel te vertellen eigenlijk.. het weer is hier goed, het huis word steeds rustiger want iedereen gaat op reis en mijn stage loopt al bijna op zijn eind!

Voor school heb ik definitief mijn specialisatie gekozen: Evenementen organisatie. Dus ik ben druk bezig om de inschrijving daarvan af te ronden.. aangezien dat niet zo vlot gaat vanaf hier.

En ik heb mij ingeschreven voor een duik cursus! Daarvoor moest ik eerst een medische keuring doen en.. Alles was goed! Ik moest zelfs in een buisje plassen hahahah! Dat ging niet zo best, het meeste ging over me handen maar... de uitslag van me bloedsuikerwas in ieder geval prima! 27 december begint mijn duikcursus om zelfstanding (wel altijd met een partner/buddy) in het open water te duiken!

Volgende week heb ik een kerst feest van mijn stage bedrijf! We gaan op een grote boot langs de stad varen en dineren en feesten! dus ja.. ik heb er zin in!

Kusjes!

mama

wat een slecht leven zeg!!!

Leuk die sugar lee!!!!

Jerrie

Ha die Nina,

Hier op de oudjaarsdag nog even een berichtje van mij. We hebben ook hier je verhalen met veel belangstelling gelezen. Volgens mij heb je daar de tijd van je leven. Geniet nog even met volle teugen die laatste weken want volgens mij is het einde nu toch een beetje aan het naderen. Jammerrrrrrrrrrrrrrr................. voor jou hoor, maar wij kijken er wel naar uit als je weer eens gezellig komt werken!

Wij gaan hier nu flink aan de oliebollen,appelflappen en het jaar afsluiten met een biertje. Heel veel plezier daar met de jaarwisseling en natuurlijk namens ons allemaal een gezond en gezellig 2010!!!!!!!!!!!!

Veel liefs van ons asllemaal!

( Dien, lisa, Bart, Marleen, Ridi, Marc, Lenie, Mariette, Lieke, Lotte, Monique, Debbie, Marion, Caroline, Sonja, Sabine, Jerrie, Joep en Kiki. )