ninadownunder.reismee.nl

mijn eerste dag in australie

Nou hier is dan mijn eerste echte reisverhaal!

Cool

Zit nu in het stagehuis met nederlanders en een paar fransen... ja fransen

Frown
Tongue out

maar het is heel gezellig, geen last van een jetlag want ik kwam gister avond aan.. dus was moe van de reis en heb ff bij het clubje studenten gezeten en daarna uitpakken, bed opmaken, douchen en slapen. De volgendedag kwamen er veel nieuwe mensen aan dushet was makkelijk met iedereen kennis maken.Ik ben met een clubje wat boodschappen gaan doen, ik heb een telefoon kaart gehaald(die ik nog niet op geactiveerd) en heb me bedrijf opgezocht waar ik stage galopen.. das echtmakkelijk te vinden gelukkig.

De vlucht ging redelijk makkelijk.. overstappen in hongkong was een kweste van de trap omhoog lopen en ik was bij de volgende gate.. en ik had boeken mee en had een eigen tv scherm dus kon allerlei films en series kijken en spelletjes spellen(fast and furious 4, will and grace, scrubs, bejeweld etc)..
maar goed het huis isheel gezellig, het zijn 2 huizen aan elkaar met allemaal kleine kamertjes.. ik deel er een met twee meisjes en dat gaat prima: wc papier en brood kopen we om de beurt en verderzorgt iedereen voor zijn eigen eten. voor s'avonds heeft iedereen zelf eetclubjes samen gesteld van 6 tot 10 man. we leggen dan 20 dollar pp in en daar wordt van maandag tot vrijdag eten van gekocht... tis alleen wel druk in de keuken want iedereen wil tegelijk eten! maar het blijft netjes want anders gooit de huisbaas internet er uit

Surprised
.. maar hij is wel heel aardig, een typische australische surfer.
verder is het vooral heel gezellig.. er wordt veel gestapt en aan het einde van elke maand wordt er een feest in huis gegeven, dan komen er ook mensen van een ander studenten huis, ook worden er onderling tripjes georganiseerd... verder nog geen last van ongedierte gehad, maar er hangt wel een lijst met dodelijke spinnen in de eetkamer..
mijn stagebedrijf isecht super dichtbij.. maar 2 in lopen naar de halte, 4 min.. met elke trein die er stopt want het is de eind halte, en dan is het nog maar 1 min lopen.. morge begin ik dus ik ben benieuwt!

nou tjuuuuss!

Reacties

Reacties

Ann

Heeee nien super leuk joh!! volgens mij ga je daar echt the time of your life hebben :D foto's zien er iig al gezellig knus rommelig uit :D
Heeeeel veel plezier en ik wacht op je volgende blogbericht :D
xx Annieeeee

Marleen

Hee Ninaaa !

Super leuk om te lezen hoe je het daar hebt en om een paar foto's te zien!
Ziet er best leuk uit! Lekker rommelig zoals je gewend bent ;p
Ik wacht met smart op je volgende bericht!

Kusssss

Karen

Hee,

Klinkt gezellig joh allemaal! Zit je wel met leuke meiden op de kamer? Ik vind je kamer wel heel gezellig:P:D
Veel plezier nog!!

xxxx Karen

Wendy

Heeey Lieve schat!!!

Wat een leuk berichtje... Mooi om te horen dat je het naar je zijn hebt....
Kan je er goed slapen en hoe is je stage tot nu toe?
Ben echt super benieuwd naar nog meer verhalen van je...

In ieder geval heel veel plezier en suc6 en je hebt de foto van ons wel meegenomen he ;)

Hele dikke kus van mij!

papa

heel leuk veel plezier ik hou heel veel van jou (wees vorzigtig) XXXXXXXXX !

jesper

jezus wat een verhalen ik denk ga het even lezen:P
de laaste paar heb ik gelezen(A) damn ik word wel een beetje jaloers zeg ik wil ook:(
wel goed dat je word gestraft dat je sjaak afhaak bent met die voetballers:D
veel plezier nog (K)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!