ninadownunder.reismee.nl

Kangaroo verhaal

Bonjour!

Jaa vandaag doen we het op zn frans.. want ik leer ondertussen al aardig wat frans van de franse mensen hier in huis! ik ken al een heel frans liedje over dat iemand moet strippen:)

verder heb ik een collega als buurvrouw! er was een nieuwe nederlanse stagaire bij mijn bedrijf gekomen, dus inmiddels hebben we er drie (jaja nederland word goed gerepresent). Caroline heet ze, en ze zocht nog een kamer.. dus ik had haar getipt dat er bij mijn huisbaas in zijn huis nog misschien een plek was.. en nu is ze mijn buurvrouw! hartstikke leuk!

Verder ben ik dit weekend met Kirsten, Joran, Claudia en Ricardo naar Port Stephens gegaan. De omgeving is daar super mooi, prachtige natuur, blauwe stranden en zand duinen waar je kan sandboarden. Maandag was het Labour day dus iedereen had lang weekend! Perfect alleen.. het heeft alleen maar geregend! Dus we hebben niks van de omgeving gezien.

Toch hebben we het leuk gehad.. we kwamen aan in Newcastle en daar was het echt een soort hippie stad, met wierdo's, gothics en hippies die alleen maar muziek maakte, schilderde en surfde.

Toen kwamen we aan in het hostel dat zat midden in de bush en ze hadden een hele leuke hond! We wisten niet van te voren dat er ook nog twee huisgenoten zaten daar: Lizanne en Niels. Dus we hebben die avond met zn allen gebarbecued hmmmm.... er moesten die nacht twee mensen kotsen en eentje was aan de schijt! Maar ik gelukkig niet:P

De volgende dag zijn we naar de kinderboerderij geweest.. dat was dus eigenlijk alleen voor kinderen maar ze hebben er ook Koalas en Kangaroos! Dus wij een zak voer kopen en die beesten voeren. De Koalas waren stom, die sliepen alleen maar. Maar de kangaroos waren geweldig! Er waren er twee die waren nog groter dan ik en die beesten waren gespierd! Die werden ook gebruikt in films en reclames! Dus misschien heb ik Skippy geaait en gevoerd:)

Daarna kwamen we bij iets kleinere kangaroos, die kwamen tot mijn borst. Het was heel vet om die beesten te voeren en te kunnen aaien.. maar eentje was niet zo lief.Toen ik hem niet meer wou voeren greep ie mijn pols vast en at ie het alsnog uit mijn hand. Toen deed ik het voerzakje dicht... toen greep die me met twee handen om mijn middel vast ( zie fotos) en probeerde die met zn kop bij de zak voer te komen. Toen moest ik nog laggen en zei ik tegen Joran 'maak snel een foto, hij is me aan het knuffelen!'. Toen trapte die me! en hij had allemaal poep aan zn voet dus dat zat de rest van de dag aan mijn broek:( hahahaha het deed gelukkig niet zon pijn.

Verder zijn we savonds uit eten geweest in een ander stadje en we mochten de slang van de eigenaar van het hostel vasthouden. Hartstikke leuk!

Zet zo snel mogelijk de foto's online!

Verder gaat alles prima, met mijn stage gaat het nog steeds goed, ik ga regelmatig stappen met destagairs en mijn begeleidster is tevreden over mijn werk. Afgelopen week was iets te: vanaf woensdag elkeavond wezen stappen of met de groep iets anders gedaan tot laat.. dus mijn stem lijkt net op die van een kerel die wiskey drinkt..maar ik vermaak me prima.. tis alleen deze week kut weer... maar ik mag niet klagen, ik heb hier een top tijd!

Ondanks dat ik jullie wel mis!

Reacties

Reacties

tineke

Kangaroo wishperer!!!
Of kwam ie op de wisky lucht af..;p

arie_corinda@hotmail.com

Hoi Nina,

Kijk je uit met de BBQ-s. Eet alles maar lekker well-done, je bent tenslotte geen Australische tijger.

En mis je Hartger nu al zo erg dat je een affaire aangaat met een Kangoeroe ?

Groetjes,
Arie, Corinda en Jan.

p.s.:
hebben jullie daar geen last van Tyfoons en weet ik veel wat voor ellende nog meer ? Er is momenteel zoveel berichtgeving in het nieuws over "omringende" landen, al liggen die gelukkig wel nog heel ver nog uit de buurt.

Nina

Ik heb wel iets gehoord over een storm in een of ander aziatisch land. Wij hebben daar de nasleep van (gehad) maar dat betekende dus vooral veel regen. Geen enge dingen of speciale dingen (behalve de zandstorm dan)

Caroline

Leuk om te lezen weer, je verhaal.
Ik denk dat Newcastle de perfecte plek voor Remy zou zijn, ik zal het hem doorgeven!
Veel plezier maar weer verder,
Groetjes!

Karen

Haa Nina,

Gevochten met een kangaroo!! Hahaha!! Oooo deed het geen zeer? Je doet wel echt super leuke dingen! Is het weer nu wel al beter daar?

Veel plezier nog!!

xxxxx

Mulder!!

NINAAA!!!
wat leuk om even je verhaaltjes te lezen!!
hoe is het met je? heb je het nog steeds naar je zin?? volgens mij wel!!
en mis je ons al een beetje? hier bij mulder is het groot feest! de zaak bestaat 85 jaar!! dus we geven taarten en flessen wijn weg!! De site van mulder is ook af en je stukje staat erop!!
dus moet je maar even gaan kijken!!
Nou, nog heeeel veel plezier!! geniet nog even!
kuskus van het hele mulder team!!

Mulder!!

En natuurlijk ook een dikke kus van Bart.

Wendy

Heey Meis!

Echt super om je verhaal te lezen... Leuk man met de beesten! Je maakt echt wat mee, gaaf!

Ik kijk alweer uit naar je volgende verhalen :)

Dikke kus van mij!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!