ninadownunder.reismee.nl

Voetbal

Nou het heeft even geduurd maar hier weer een update vanuit Sydney!
Ik heb nog wat foto's van mijn 'Port Stephens - kangaroo' verhaal bij de vorige sessie gezet, want nog niet alle foto's stonden er op. Het internet is een beetje traag hier namelijk dus tis echt een gedoe om alle foto's online te plaatsen.

Maar vorige week kwam het Nederlands elftal naar Australie voor een vriendelijke voetbalwedstrijd... en zo'n beetje ons hele huis had kaartjes! Dus wij met zijn allen in het rood wit blauw en oranje Nederland gerepresend! In Australie zijn we ook vet vaak op TV gekomen tijdens die wedstrijd want we waren het enthousiastste hoekje van het hele stadion! Was heel gezellig! Helaas een saaie 0-0 wedstrijd, maar wij hebben ons niet verveeld!

Die avond ging de roddel dat de voetballers naar de Ivy's zouden gaan die avond.. dat is een of andere 'gezien en gezien worden nachtclub' in Sydney! Dus een groepje van mijn huis wilde daar heen gaan. Ik had eigenlijk totaal geen zin in een of andere kapsones-tent om een stel voetballers te zien, dus ik ging met een andere groep ergens anders heen..
Die avond kwam ik laat thuis en had het heel gezellig gehad, ik ging naar bed en na een uur werd ik wakker gemaakt door Jos! Die was wel naar de Ivy's gegaan en die had niet alleen het Nederlands elftal gezien, die had ook met ze gesproken, net zoals de rest van de mensen uit mijn huis die naar die tent waren gegaan! En vervolgens was het hele clubje van mijn huis uitgenodigd om bij de voetballers op de hotel kamer een afterparty te houden! Shit! Ik heb verdomme echt iets gemist! Naja helaas geen mooi verhaal voor mij om mee thuis te komen.. ik kon de rest van het weekend alleen maar aanhoren van dat andere clubje hoe 'cool' het wel niet was bij de voetballers in de kamer!

Verder vermaak ik nog steeds prima.. Dit weekend was het lekker weer, dus we gingen in het park in de zon liggen, terwijl er een paar leuke liedjes gingen spelen op de gitaar. Heerlijk! Was ik maar een Hippie! Ik vond het leuk..
De rest van dit weekend is rustig geweest.. Ik was een beetje ziek, dus ben niet uit geweest.. wel heb ik voor het eerst mijn kamer gestofzuigd (zie foto's voor bewijs) en we hadden een gevaarlijke spin in huis! Hij zat bij de drie J's op de kamer (Joran, Jos, Jeroen).. Die staat ook tussen de voetbal foto's..

Als laatst had ik deze week nog een GEWELDIGE verassing.. Hartger belde s'avonds met de medeling dat hij mij op kwam halen... Ik begreep er niks van... maar hij kwam me ophalen van Perth! Dus in de laatste twee weken, als ik rond Perth ga reizen, gaat hij met me mee! Ik zeg.. betere verassing kan nietJ

Nou ga weer stoppen! Nog bedankt voor al jullie leuke reacties afgelopen tijd! Vind het echt leuk om die dingen te lezen en te weten dat jullie me blijven volgen..

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!