ninadownunder.reismee.nl

Halloween en Surfkamp

Hey allemaal!

Het is lang geleden dat ik een berichtje achter gelaten heb zeg!

Nou om te beginnen, voor de mensen die zich zorgen maakte over de overstroming.. ik ben OK!
Ik hoorde vanuit Nederland dat er ergens in New South Wales over stromingen waren.. maar geen zorgen! New South Wales is nog groter dan Nederland:P ik heb totaal nergens last van! Het is hier heerlijk warm weer!

Nou ik heb twee verhalen te vertellen! Ik heb Halloween gevierd en ik ben of surfkamp geweest!

Halloween

Een paar weekenden geleden was er bij ons in huis een huisfeest, met als thema Halloween, omdat het de week er op Halloween zou zijn! Helaas kon ik niet verkleed want ik zou al met mensen van me werk wat anders doen. Maar ik ben natuurlijk wel even op het feest gebleven en het was super! De week daar op had ik een Halloween feest van iemand van me werk.. dus ik en mijn kamer genootje kirsten gingen daar heen verkleed als engel en duivel! Ik was de duivel, maar daar moet ik nog foto's van krijgen helaas... dus binnen kort zet ik meer foto's bij me mappen op me blog.. (het zelfde geld voor me fotomap van surfkamp want daar heb ik ook nog niet alle foto's van)

Maar het was leuk! Het kwam er op neer dat ik me redelijk gedragen heb met de drank, want ik had nog een beetje een kater van de avond er voor.. dus het engeltje heeft drie kwart dan de fles gin in haar eentje naar binnen gewerkt! met als gevolg, dat ze in de bosjes heeft geplast, uit de taxi heeft gekotst en vervolgens ook nog in de plantenbak in onze voortuin heeft gekotst.. en dat allemaal met mijn witte jurkje aan! Hahhahahah die heeft ze wel naar de stomerij gebracht. Het was in ieder geval heel grappig om haar in die staat mee naar huis te slepen, want ondanks alles bleef ze vrolijk!

Surfkamp!

Jaa! Eindelijk is het gebeurt.. ik ben wezen surfen en het was echt super gaaf! We waren met een gezelschap van 15 man van stagehuis en nog mensen die daar waren de we niet kenden natuurlijk. We gingen met de bus naar een afgelegen plek in de bush, waar ik me gedoucht heb met koud half gefilterd regen water en ik heb me tanden gepoetst met gewoon puur 'regenwater'.. het water was zelfs geel toen het de kraan uit stroomde! Ik kreeg er echt een cool kampeer gevoel bij! We hebben er ook een wilde kangaroo gezien die stond op ons kamp en er is ook nog een keer een dingo (wilde hond) langs gekomen, maar die werd snel weggejaagd. Toen we met de bus daar s'avonds heen reden moesten we nog een paar keer stoppen voor een kangaroo op de weg... dus we waren best wel in de bush bush. Die avond dat we aan kwamen zijn we naar het kampvuur gegaan.. twee minuten lopen verderop, waar ze een mega vuur hadden en een dikke muziek installatie in een kliko! Geweldig!

De volgende dag vroeg op, wetsuit aan en surfen maar! Dat ging echt goed! Twee of drie keer kunnen staan met hulp van een leraar en drie of vier keer alleen! Het regende wel helaas.. maar dat was voor het surfen niet erg want daardoor voelde het water warmer aan.. Alleen als het regent heb je wel een grotere kans op haaien... maar zo diep gingen we toch niet.

Die avond was er weer een groot feest bij het kamp vuur... ik heb nog gezien hoe een duitser een lapdance van een belg kreeg (OMG) en vervolgens heb ik de belg straalbezopen naar zijn bed kunnen slepen! Die ons wel allemaal moest mededelen dat zijn lul Johnny heette. Wat best grappig was aangezien hij die avond veel johnny walker had gedronken.

De dag daarna weer vroeg ons bed uit en nog een paar keer op me surf board kunnen staan! Het surfen is me echt goed bevallen! Ik wil er in Nederland zeker mee doorgaan! Zelfs de keren dat het me niet lukte om te staan waren vet! Om gewoon op je knieen of op je buik lekker hard over de golven te glijden is zoo leuk! Maar als je eenmaal staat is het echt geweldig!

Reacties

Reacties

Oma en Opa

Volgens ons heb je het super naar je zin, zien we je nog wel terugkomen??????

Liefs van ons

Malika

Hi lady,

ooh wat gaaf zeg......i'm jealous.....
het lijkt me echt gaaf wat je allemaal meemaakt daar.
geniet ervan,
xjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!