ninadownunder.reismee.nl

Inimini update!

Hallo allemaal!

Ik vind jullie reacties echt leuk om te ontvangen dus bedankt daarvoor!

Elke keer alsik mijn blog Check en ik zie dat er een reactie sta ben ik gelijk nieuwschierig!

Ik denk dat ik mijn blog bijna even vaak Check als me hotmail hahhahah en das eigenlijk een beetje overdreven..

Maar goed ff een kleine update omdat ik een paar foto's aan me blog heb toegevoegd!

Ze staan bij de Map van Halloween.. kunnen jullie eindelijk mijn kostuum zien en bij de nieuwe map: feestje van Henk:)

Nu ik toch een verhaal aan het typen ben wil ik het 'Sydney-gevoel' met jullie delen! Het over kwam mij de afgelopen tijd een aantal keer.. van die kleine dingen waaraan je gewoon merkt dat je in een ander land ver wegzit!

Ik zat in de bus en ik ree langs het strand.. toen ik naar buiten keek zag ik:

1 Een helicopter die over het watervliegt om te spotten of er geen haaien zijn waar mensen zwemmen/ surfen.

2 Een soort speeltuin met allemaal grote kerels... dat was mijn eerste indruk! Het waren dusallemaal ijzeren stangen en dingen waar ze zich mee kunnen opdrukken, optrekken en vanalleskunnen trainen omdat ze denk ik geen sport abonnement willen betalen ofzo..

Maar het meest ultieme Sydney gevoel kreeg ik toen ik in de stad op het verkeerslicht stond te wachten: Omringt door megahoge gebouwen, overal auto's die vast staan in het verkeer, 1000 mensen die me voorbij lopenen ineens hoor ik 'kraaah kraaah' ..... vliegt er ineens een papegaai voorbij!
Echt nog geen meter afstandover de auto's heen, onder het stoplicht door! Niemand keek er raar van op, maar ik vond het wel komisch.

Reacties

Reacties

Arie, Corinda en Jan

Hoi Nina,

Geniet er nog maar lekker van. Hier heb je geen overvliegende papegaaien. Wat gaat de tijd ook weer snel, je bent nu alweer halverwege ofzo. Nog ff en dan krijg je bezoek uit Nederland.

Ik bedenk me nu pas dat opa en oma weg zijn als jij thuiskomt. Moet je toch ook nog maar een keer naar Spanje samen met Hartger (haha). Ik het adres wel voor je.

Groetjes,
Arie, Corinda en Jan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!